Моніторинг законодавства

Затверджено порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.

Наказом ДПСУ від 31 жовтня 2024 року N 788 "Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства" затверджено:
- Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства;

- Рекомендації щодо правил спілкування комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства при наданні консультування.

Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства починає діяти з робочого дня, наступного за днем затвердження Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.

Протягом 5 робочих днів після затвердження Переліку платників податків Територіальним органом ДПС призначається комплаєнс-менеджер для взаємодії з платником, включеним до зазначеного Переліку, про що платник отримає інформаційне повідомленням в електронний кабінет.

Порядком визначені особливості взаємодії комплаєнс-менеджера з платником. Зокрема, зазначено, що

- консультації надаються на запитання платника, які не потребують підготовки індивідуальної податкової консультації;

- відповідь на запитання платника повинна бути змістовною, чіткою та відповідати суті, включаючи посилання на чинні нормативно-правові акти. За потреби використання комплаєнс-менеджером податкової інформації з ІКС ДПС та інших джерел, така відповідь може бути надана у п'ятиденний строк;

- комплаєнс-менеджер інфорує платника про:

= наявну податкову інформацію, яка може свідчити про податкові ризики (на запит платника у п'ятиденний строк), а також консультувати щодо шляхів усунення таких ризиків;

= наближення граничних строків декларування та сплати податків;

= виникнення податкового боргу, суму податкового боргу, необхідність його погашення та наслідки непогашення податкового боргу.

Консультування та інформування платника може здійснюватися:

- телефоном;

- в режимі відеоконференції ("Zoom Workplace");

- через Контакт-центр ДПС;

- електронною поштою;

- через електронний кабінет платника.

Платник має право оцінити якість надання комплаєнс-менеджером консультування за шкалою від 1 до 10 балів.

Інші новини

  • Моніторинг законодавства

    Прийнято Держбюджет на 2025 рік.

    Читати повністю
  • Моніторинг законодавства

    Затверджений Реєстр великих платників податків на 2025 рік.

    Читати повністю
  • Моніторинг законодавства

    Щодо питань, пов’язаних із ввезенням товарів на митну територію України.

    Читати повністю
  • Моніторинг законодавства

    З 1 грудня 2024 року Кабміном запроваджується режим експортного забезпечення до операцій з експорту окремих видів товарів

    Читати повністю